Saturday, August 27, 2011

A missing brush


I wonder why...... why does it have to be that specific one?

Last year I purchased the Zoeva Eye Definition set, it's a brush set of 6 wonderful brushes but I never used any of them. Shame on me. (o¬ω¬o) But the pouch is very nice indeed. lol

The other day I was in such a rush and to my horror I couldn't find a single clean eyeliner brush... That's when I remembered  the Zoeva set and quickly opened the little pouch only to see that there aren't 6 but only 5 brushes left inside. Guess what? The emergency eyeliner brush was not there! In the end I had to stick with eyeliner pencil which turned out to be a disaster since I had to hurry with doing my makeup. I suck at drawing eyeliner when being under time pressure. (ー’д`ー;)

It's bitter that I lost a brush that plays such a major role in my daily make up routine. Serves me right because I haven't paid much attention to the set right from the beginning. Boo! (;¬д¬) I'm not overly superstitious but when bad things are accumulating I like to think that's divine punishment.... ( -ω-)

3 comments:

liv said...

oje. da hilft wohl nur nen haustresor anschaffen für die edlen teile ;) ich hab neulich mein ipod verloren, auch nicht schön. komisch das sowas passiert wo man doch immer soooooooo gut auf seine edelen stücke acht gibt. ich hoffe nach 4 wochen immer noch den ipod zu finden, geht's dir genauso? liefs, liv

cream puff said...

Oh!! Das mit dem Ipod ist aber schlimm!! @.@ Findest du ihn nur nicht oder bist du dir ziemlich sicher dass du ihn verloren hast? Der sucht seine Mama bestimmt schon überall, jawohl!! snif. T__T

Was meinen Pinsel betrifft... Ich glaube ich habe ihn aus Versehen weggeschmissen. Wie schrecklich ist das? Hätte doch ein anderer Pinsel sein können, oder? =__=;;

liv said...

oh man, das toppt aber noch lange nicht meine Schusseligkeit. ich hatte mal mein Portmonee auf einem verlassenen Bahnhof weggeworfen. total verpeilt :S weg war's samt Inhalt. seit dem kaufe ich keine teuren Portmonees mehr ;) und ess nicht mehr beim Burger king so hatte alles angefangen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...